12 Aralık 2024 Perşembe / 11 CemaziyelAhir 1446

Yahoo'dan kritik hamle: Logosunu değiştirdi

Marissa Mayer’i Google’dan transfer ettikten sonra Google’la yarışabilmek adına birçok değişikliğe giden Yahoo, şimdi de logosunu değiştirdi.

5 Eylül 2013 Perşembe 07:00 - Güncelleme:
Yahoo'dan kritik hamle: Logosunu değiştirdi
Yahoo, Marissa Mayer’i Google’dan transfer edip CEO’luk unvanını verdiğinde ikinciliği benimsemiş, tekdüzeleşmeye yüz tutmuş bir marka haline gelmişti. “Googlelamak” teriminin bir sözcük aramak ile eş anlamlı kullanıldığı bir dünyada rekabetin içerisinde tekrar güçlü bir oyuncu olarak yer alması için bir takım değişiklikler yapılması şart gözüküyordu. Marissa Mayer de birçok CEO değişikliğinde gözlemlenen önemli hamleyi yapmakta gecikmedi; logoyu değiştirmek, ve bunu heyecan uyandıracak bir şekilde sunmak.

Yahoo geçtiğimiz 29 gün boyunca farklı bir logoyla çıktı kullanıcılarının başına, 30. gün (yani bugün) ise gerçek logo açıklanacaktı. 30 Günde değişim ismini verdikleri bu yöntem oldukça ses getirdi ve tüm gözler bugün yayınlanacak Yahoo logosuna çevrildi.

Yahoo beklenildiği gibi özünü kaybetmeden, daha olgun, orijinal renklerine ve marka hissine bağlı kalarak logosunu yeniledi. Şimdi ise kullanıcıların karşısında daha olgun, daha net ve daha karakterli bir Yahoo logosu var.