Yılda bir kez gerçekleştirilen denetimlerde Wyndham Grand İstanbul Kalamış Marina Hotel, 5 kategorinin 3’ünde 100 üzerinden 100 puan almayı başardı. Otel temizlikte 100, yiyecek ve içecekte 100, servis hizmetinde de 100 puan alarak ortalamada 96.65 notu yakalayarak en yüksek puanı almaya hak kazandı. Hizmette kalitenin önemini özellikle vurgulayan Wyndham Grand İstanbul Kalamış Marina Hotel Genel Müdürü Mustafa A. Alparslan “Wyndham Grand Kalamış Ailesi olarak kullandığımız malzemelerden sunuma kadar dünya standartlarını taşıyan bir otel olduğumuzu tescilledik” dedi.
GÜVENLİK ÜST SEVİYEDE
Güvenlik konusuna da değinen Alparslan “Artık misafirlerin en büyük önem verdiği konu güvenlik oldu. Biz de bu konuda İstanbul’daki otellerin arasında en iyisiyiz. Hem personel eğitimleri hem de lokasyonu nedeniyle güvenlik konusunda otelimiz misafirlerimize tam güven veriyor” dedi. Sertifika, Wyndham Hotel Grup Franchise Operasyon Merkezi Orta ve Doğu Avrupa Direktörü İlhan Köse tarafından takdim edildi. Köse, elde edilen bu başarıda Wyndham Grand İstanbul Kalamış Marina Hotel ekibinin gösterdiği özverili çalışmanın ve aidiyet duygusunun önemini vurguladı.