19 Nisan 2024 Cuma / 11 Sevval 1445

14 Haziran Cuma BİM aktüel ürünler kataloğunda neler var? BİM 14 Haziran aktüel ürünler listesi yayında!

BİM 14 Haziran aktüel ürün listesi yayında! Vatandaşlar, ‘BİM 14 Haziran aktüel ürünler listesinde bu hafta neler var?’ sorusuna yanıt arıyor. Her hafta birbirinden kaliteli ürünleri çok cazip fiyatlara sizlere sunan A101 marketler yine kaçırılmayacak sürprizlerle dolu. Vatandaşlar A101 aktüel ürünler listesini araştırıyor. Listede bu hafta elektrikli aletler ve tatile çıkacak vatandaşlar için yazlık ürünler hakim. Elektrikli ürünlerde, Işıklı scooter bigfoot 149,00 TL, Xiaomi Redmi go cep telefonu 699,00 TL, elektrikli bisiklet 2,199,00 TL, derin dondurucu ise 1,399,00 TL’den satılacak. Yaz fırsatları içinse, emoji deniz yastığı 85,00 TL, kamp/plaj sandalyesi 39,90 TL’den satılıyor. Babalar Günü içinde Casio erkek kol saati ise 219,00 TL’den satışa çıkacak. Balkon/bahçe/plaj şemsiye ise 75 TL. İşte BİM 14 Haziran aktüel ürünler listesi ayrıntıları haberimizin detaylarında…

13 Haziran 2019 Perşembe 07:00 - Güncelleme:
14 Haziran Cuma BİM aktüel ürünler kataloğunda neler var? BİM 14 Haziran aktüel ürünler listesi yayında!

BİM 14 Haziran aktüel ürün listesi yayında! 14 Haziran Cuma gününden itibaren satışa sunulacak. BİM aktüel ürünler listesindeki fırsatları kaçırmak istemeyen vatandaşları büyük sürprizler bekliyor. Peki, BİM 14 Haziran aktüel ürünler listesinde bu hafta neler var? Listede bu hafta elektrikli aletler ve tatile çıkacak vatandaşlar için yazlık ürünler hakim. Elektrikli ürünlerde, elektrikli bisiklet 2,199,00 TL, derin dondurucu 1,399,00 TL’den satılırken yaz fırsatları için, emoji deniz yastığı 85,00 TL, kamp/plaj sandalyesi 39,90 TL’den satılıyor. Babalar Günü içinde Casio erkek kol saati ise 219,00 TL’den satışa çıkacak. İşte BİM 14 Haziran aktüel ürünler listesi ayrıntıları haberimizin detaylarında…

BİM 14 HAZİRAN CUMA AKTÜEL ÜRÜNLER LİSTESİ

BİM HAKKINDA
 
Faaliyetlerine 1995 yılında 21 mağazayla başlayan BİM Birleşik Mağazalar A.Ş. ana ilkesi, temel gıda ve tüketim malzemelerinin mümkün olan en uygun fiyat ve en yüksek kaliteyle tüketiciye ulaştırılmasıdır.
 
Yüksek indirim (hard-discount) modelinin Türkiye’deki ilk temsilcisi olan BİM, portföyünü yaklaşık 700 ürünle sınırlı tutmakta ve çok sayıda özel markalı ürüne sahip olmayı hedeflemektedir.
 
BİM, mağaza sayısı ve cirosunu istikrarlı bir biçimde artırma politikasını 2018 yılında da sürdürmüştür; Yıl içinde üç yeni bölge merkezinin yanısıra 598 (+20 FİLE) yeni mağaza açarak mağaza sayısında yaklaşık %10 oranında büyüme kaydeden BİM, 2018 yıl sonu itibariyle Türkiye’de 6.672 (FİLE ile 6.736) mağaza sayısına ulaşmıştır. BİM, gelişimini, kalite anlayışından ve müşteri memnuniyeti önceliğinden vazgeçmeksizin, etkin maliyet yönetimi politikasıyla sürdürmektedir.
 
Uluslararası bir şirket olma vizyonuyla hareket eden BİM yeni ülkelere açılmakla ilgili çalışmalarına devam etmektedir. BİM 2018 yılında 60 yeni mağaza açarak 442 mağazaya ulaştığı Fas operasyonlarını tüm hızıyla sürdürmektedir. 2018 yılında Mısır’da 35 yeni mağaza açan BİM kısa süre içinde bu ülkede 300 mağazaya ulaşmıştır.
 
BİM, başta müşterileri ve tedarikçileri olmak üzere tüm paydaşlarıyla kurduğu güvene dayalı ilişkiler ve çalışanlarının kusursuz hizmet anlayışıyla faaliyetlerine devam etmektedir.