28 Nisan 2024 Pazar / 20 Sevval 1445

Organizasyonda Sultur damgası

Çeyrek asrı aşan deneyimi, uzman kadrosu ve kaliteyi hedefleyen ilkeleriyle tercih sebebi olan Saltur Turizm, kongre, toplantı, seminer ve etkinlik gibi faaliyetleri barındıran  M.I.C.E., sektöründe düzenlediği organizasyonlarla da ilgi çekiyor.

1 Eylül 2018 Cumartesi 07:00 - Güncelleme:
Organizasyonda Sultur damgası

Organizasyonlarda, en önemli kriterin ‘planlama ve yönetim’ olduğunu söyleyen Saltur Yönetim Kurulu Üyesi İsmail Fırat Çevik, doğru planlama ve yönetimle kusursuz organizasyonların gerçekleştirilebileceğini dile getirdi. Düzenledikleri eğitim, bayi ve lansman toplantılarında kurum ve kuruluşların iş yükünü hafifleterek kaliteli ve profesyonel hizmet sunmayı amaçladıklarını belirten Çevik, sorularımızı yanıtladı. 

Saltur hakkında bilgi verebilir misiniz? 

1980 yılında Ankara’da kurulan Saltur Turizm, 38 yıllık güvenceyle tur, otel, bilet, kongre -toplantı ve vize departmanı olmak üzere 5 ana departman ile hizmet veriyor. Uçak bileti, yurt içi ve yurt dışı tur, toplantı, kongre & seminer, work & travel, dil okulu, organizasyon, dağcılık, tanıtım ve lojistik, vize alımı, araç kiralama, sigorta alanlarında profesyonel olarak hizmet sunan firmamız, 45 kişilik uzman kadrosuyla müşteri memnuniyeti odaklı çalışıyor. Anadolu’da kurulmasına rağmen hızla yükselen firmamız, sektörde pek çok ilke de imza attı. Kuruluşundan beri müşteri memnuniyeti ilkesini benimseyerek hareket eden firmamız,  yurt içinde ve yurt dışında birçok destinasyonda hizmet veriyor. Saltur,  kardeş firmaları olan ‘Saltur Sigorta’ ve ‘Salajans’ ile birlikte aldığı takdir ve ödülleriyle daha da güçlenerek sektöre ivme kazandırmaya devam edecektir. Firmamız, müşteri memnuniyeti ve kaliteyi süreklilik çerçevesinde en üst düzeyde tutabilmek adına çalışıyor ve bundan sonra da çalışmaya devam edecektir. 

DÜNYANIN HER YERİNE ALTERNATİF TUR  

Sizi diğer turizm organizasyon firmalarından ayıran fark nedir? 

Çeyrek asrı aşan deneyimimiz, uzman kadromuz ve kaliteyi hedefleyen ilkelerimizle misafirlerimizin güvenini kazanarak tercih sebebi olmaya devam ediyoruz. Firmamız, profesyonel ekibiyle düzenlediği gerek klasik, gerekse egzotik turlarını tecrübeli rehberler ve tarifeli seferlerle dünyanın her yerine, ister grup, ister münferit olarak düzenleyebiliyor. Bünyemizde yer alan diğer departmanlar ile müşterilerimizin tüm ihtiyaçlarını karşılayabilecek bir yapıya sahibiz. Uluslararası tur operatörü olan acentemiz, Türkiye ve dünyanın her yerine alternatiflerle tur organize edebiliyor. 

Tur organizasyonlarının dışında toplantı, kongre, seminer, etkinlik gibi organizasyonlar da düzenliyorsunuz. Bu konu hakkında da bilgi verebilir misiniz? 

Turizm sektörünün gelişmesine katkı sağladığını düşündüğümüz toplantı, kongre, seminer ve çeşitli etkinliklerin organizasyonu da yapmaktayız. Sahip olduğumuz 38 yıllık deneyimimizin üzerine yenilerini ekleyerek sektöre ivme kazandırmak amacıyla ilerliyoruz. Kongre, seminer ve toplantıların o bölgenin turizmine katkı sağladığı ve iç turizmi harekete geçirmede önemli rol oynadığı bilinciyle hareket ederek en iyi şekilde hizmet verme gayesiyle çalışıyoruz. Bunun dışında, kurum ve kuruluşların düzenledikleri eğitim, bayi ve lansman toplantılarında kurum ve kuruluşların iş yükünü hafifleterek kaliteli ve profesyonel hizmet sunmayı amaçlıyoruz. Kurum ve kuruluşların personel çalışma motivasyonunu artırmak için düzenlediğimiz motivasyon gezilerimiz, özel seyahat organizasyonlarımız ve 

Roadshow’larımız ile de büyük beğeni kazanıyoruz. Bunun dışında, müşterilerimizin istekleri doğrultusunda hazırladığımız özel organizasyonlar, ürün tanıtımı ve açılış etkinlikleri organizasyonlarımız ile “Event” sektöründe ilkleri sunmanın gururunu da yaşıyoruz. 

SPONSOR HİZMETİ ÖNEMLi

Bu organizasyonlarda farkınızı nasıl ortaya koyuyorsunuz? 

Organizasyonlarda, en önemli kriterin yönetim olduğunu düşünüyoruz. Bundan dolayı yönetim hizmetleri oluşturarak, planlamaya giderek organizasyonların kusursuz olmasını hedefliyoruz. Öncelikle, Projelendirme Yönetimi Hizmetimiz devreye girer. Etkinliğin yapılacağı yerin seçilmesi ve zaman planlamasıyla organizasyonumuz başlamış olur. Belirlenen kriterler doğrultusunda organizasyon akış planlaması ve bütçe planlaması yapılır. Sonra da bütün bunların takibi sağlanır. Sekretarya hizmetlerinin, lojistik hizmet planlamasının, tedarikçi yönetiminin, veri yönetiminin ve raporlamanın kusursuz yapılması ile projelendirme yönetimi başarıyla tamamlanmış olur. Sonrasından devreye Sponsor Yönetimi Hizmeti girer. Organizasyonların olmazsa olmazları olan sponsor firma çalışmaları, stratejinin geliştirilmesi, planlanması ve yönlendirilmesi, sponsorluk bütçesi ve sözleşme çalışmasının ve on-site sponsor hizmetlerinin profesyonel bir şekilde yerine getirilmesi ile gerçekleştirilir. Bu süreci, Kayıt ve Konaklama Yönetimi Hizmeti, Otel ve Kongre Merkezi Yönetimi Hizmeti, Sosyal ve Kültürel Programların Yönetimi Hizmeti, Ulaşım, Transfer ve Shuttle Yönetimi Hizmeti, Tasarım Yönetimi Hizmeti, Teknolojik Destek Hizmeti takip eder. Böylelikle, organizasyonlarımızın hatasız ve kusursuz olması için çalışırız.