İzmir’deki hastane ve poliklinik sayıları her geçen gün artan Şifa Üniversitesi; çağrı merkezi uygulaması ile hastalarına ve vatandaşlara tek numaradan hizmet vermeye başladı. 444 7 432 (444 ŞİFA) numarasını tuşlayan vatandaşlar Şifa Üniversitesi’nin İzmir’deki herhangi bir hastane ya da polikliniğinden randevu alabiliyor. Şifa Üniversitesi Kurumsal Gelişim ve İletişim Daire Başkanı Ercan Ayyıldız, büyüyen Şifa ailesi ile birlikte çağrı merkezi uygulamasının artık bir gereklilik haline geldiğini söyledi. Ayyıldız, “Şifa Üniversitesi Hastaneleri Çağrı Merkezi; Bornova, Bornova Diş, Basmane, Gaziemir, Karşıyaka, Göztepe, Buca hastanelerimizle Menderes, Palmiye polikliniklerimiz ve Kaya Termal Fizik Tedavi Merkezimize yönelik; randevu, yönlendirme ve danışmanlık hizmetlerini veriyor” bilgisini verdi.
GÜNDE 7 BİN ÇAĞRI GELİYOR
24 çağrı merkezi personeli ile 3 vardiya şeklinde 7 gün 24 saat hizmet verdiklerini de hatırlatan Ayyıldız, “İzmir’deki hastane ve poliklinik sayımız 10’u buldu. Çağrı merkezi ile hastalarımıza, tüm hastanelerimiz hakkında almak istedikleri hizmetleri tek bir yerden ve dilden verme imkanına kavuştuk. Artık vatandaşlarımıza talep ettikleri bilgileri daha hızlı ve daha sağlıklı bir şekilde ulaştırıyor, bilgi hatalarını da minimize ediyoruz. Hasta memnuniyeti odaklı kurum felsefemizi çağrı merkezimizde de hayata geçirerek; nazik ve çözüm odaklı temsilcilerimiz ve teknolojik alt yapımızla hastalarımızın sağlıkla ilgili tüm isteklerini karşılamaya çalışıyoruz” şeklinde konuştu. 444 7 432 nolu çağrı merkezi numarasının hemen benimsendiğini de belirten Ayyıldız, uygulama yeni olmasına rağmen günlük ortalama 7 bin çağrı aldıklarını kaydetti.