5 Mayıs 2024 Pazar / 27 Sevval 1445

BİM 21 Temmuz 2020 aktüel ürünler kataloğu yayınlandı! BİM'e bu Salı neler geliyor?

BİM'in bu hafta salı günü satışa sunulan aktüel ürünler kataloğu yayınlandı. Peki BİM'e Salı günü için neler geliyor? Mutfak eşyalarından banyo malzemelerine kadar çeşitli ürünle dolan BİM aktüel ürünlerde bu hafta yine kaçırılmayacak fırsatlar var. Her hafta raflarını yenileyen BİM marketin bu hafta salı günü için hazırlanan kataloğunda yine birçok üründe sürpriz indirimler var. Bu hafta BİM aktüel 21 Temmuz 2020 indirim kataloğunda sucuk ve salam çeşitleri dikkat çekiyor. İşte BİM'e Salı günü gelecek aktüel ürünler kataloğu...

19 Temmuz 2020 Pazar 11:51 - Güncelleme:
BİM 21 Temmuz 2020 aktüel ürünler kataloğu yayınlandı! BİM'e bu Salı neler geliyor?

BİM aktüel ürünler kataloğunda bu hafta yine birçok üründe sürpriz indirimler var. BİM aktüelde bu hafta da kişisel bakım ve kozmetik ürünleriyle bayan müşterilerinin yüzünü güldürecek.  Her hafta aktüel ürünler indirimleriyle müşterilerini memnun eden BİM, bu hafta salı günü gıda indirimleriyle ön plana çıkıyor. Bu hafta aktüel ürünler kataloğunda sucuk, salam, füme, dondurulmuş köfteler ve soslar göze çarpıyor. BİM'e bu salı gelen aktüel ürünler kataloğundaki sürpriz indirimler haberimizde. İşte BİM 21 Temmuz 2020 aktüel ürünler kataloğundaki indirimler...

BİM'e Salı günü gelecek aktüel ürünler kataloğunda bu hafta; Duracell Taşınabilir 6700 mAh Şarj Aleti, pil çöeşitleri, Izgara Köfte, İnegöl Köfte, Satır Köfte, Dondurulmuş Hamburger Köftesi, Yarım Kangal Dana Sucuk, Fıstıklı Dana Salam, Dana Jumbo Sosis, Polonez Hindi Mangal Sucuk, Polonez Hindi Füme, 4'lü Gurme Hamburger Ekmeği, Bağdat Köfte Harcı, Tavuk Harcı, Izgara Harcı, Değirmen Tuz Çeşitleri, Colorado barbekü sos, Peynirli Acı Sos, Sarımsaklı Mayonez, Acı Sos, Mangal Kömürü, Kağıt Tabak, Plastik Çatal-Kaşık, Kağıt Bardak yer alıyor.

BİM'e 17 Temmuz Cuma günü gelen aktüel ürünler ise şöyle;

BİM HAKKINDA

Faaliyetlerine 1995 yılında 21 mağazayla başlayan BİM Birleşik Mağazalar A.Ş. BİM ana ilkesi, temel gıda ve tüketim malzemelerinin mümkün olan en uygun fiyat ve yüksek kaliteyle tüketiciye ulaştırılmasıdır.

Yüksek indirim (hard-discount) modelinin Türkiye’deki ilk temsilcisi olan BİM, portföyünü yaklaşık 750 ürünle sınırlı tutmakta ve çok sayıda özel markalı ürüne sahip olmayı hedeflemektedir.

BİM, mağaza sayısı ve cirosunu istikrarlı bir biçimde artırma politikasını 2019 yılında da sürdürmüştür; Yıl içinde beş yeni bölge merkezinin yanısıra 766 (+29 FİLE) yeni mağaza açarak mağaza sayısında yaklaşık %12 oranında büyüme kaydeden BİM, 2019 yıl sonu itibariyle Türkiye’de 7.438 (FİLE ile 7.531) mağaza sayısına ulaşmıştır. BİM, gelişimini, kalite anlayışından ve müşteri memnuniyeti önceliğinden vazgeçmeksizin, etkin maliyet yönetimi politikasıyla sürdürmektedir.

BİM Türkiye'nin yanı sıra yurt dışında da faaliyetlerini sürdürmektedir. BİM, Fas'ta 2019 yılında 55 yeni mağaza açarak 497 mağazaya ulaşmıştır. İkinci yurt dışı operasyonu olan Mısır’da ise 2019 yılı sonunda 320 mağazası bulunmaktadır.

BİM, başta müşterileri ve tedarikçileri olmak üzere tüm paydaşlarıyla kurduğu güvene dayalı ilişkiler ve çalışanlarının kusursuz hizmet anlayışıyla faaliyetlerine devam etmektedir.