21 Mayıs 2024 Salı / 14 Zilkade 1445

'Promosyon itibar kazandırıyor'

Ümit Kaya, promosyon ürünlerinde tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de en çok tercih edilen ürün çeşitlerinin başında kalemlerin geldiğini söyleyerek “Promosyon ürünleri dağıtmak itibar kazandırıyor” dedi.

4 Kasım 2017 Cumartesi 07:00 - Güncelleme:
'Promosyon itibar kazandırıyor'
Firmaların artık promosyon ürünleri seçimine ve bu konuda tedarikçi ve üretici olan firmalarla şimdiden iletişime geçtiğini söyleyen Lecce Pen Kalemcilik Genel Müdürü Ümit Kaya, promosyon ürünlerinde tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de en çok tercih edilen ürün çeşitlerinin başında kalemlerin geldiğini belirtti.
 
Geçtiğimiz aylarda alımlarda bir belirsizlik olduğunu, birçok şirketin alımları ötelediğini ve bu sebeple ‘sezon’ diye tabir edilen döneme göre daha yoğun geçeceğini belirten Lecce Pen Kalemcilik Genel Müdürü Ümit Kaya, “Şirket olarak firmalara ekonomik bütçelerle kaliteli ve kullanışlı promosyon ürünleri sunuyoruz. Maalesef ülkemizde promosyon ürünleri denilince akla ucuz ve kalitesiz ürünler geliyor. Pek çok firma promosyon ürünleri seçerken işin kolayına gidiyor bu yüzden bütçesi düşük, kalitesiz ürünleri tercih ediyorlar. Fakat bu yöntemi tercih eden firmalar hiç promosyon yapmasa daha iyi. Çünkü tabiri caizse ucuz etin yahnisi firmaları hem müşterilerinin hem de iş ortaklarının gözünde itibar kaybettiriyor. Oysa kaliteli ve kullanışlı promosyon ürünleri mevcut müşteriler ve iş ortaklarının firma ile duygusal bağını güçlendirir, yeni müşteriler kazanmasına yardımcı olur. O yüzden promosyon ürünleri tedarik edilirken harcanacak bütçeye boşa giden bütçe olarak değil, markalaşma, bilinirliğin arttırılması ve iletişim yönetiminin bir parçası olarak görmek lazım” dedi. Henry Ford’un ‘Masrafları kısmak için tanıtımları durdurmak, zamandan tasarruf etmek için saati durdurmaya benzer’ sözünü hatırlatan Kaya, özellikle ekonomik daralmanın olduğu dönemde masraf kısmak adına bu tür faaliyetlerin durdurulmasının, pazar kayıplarına yol açabileceği gibi, ileride telafisi daha masraflı sonuçlara yol açabileceğini belirtti.
 
Ümit Kaya sözlerini şu şekilde sürdürdü. “Firmanın hangi promosyon ürünlerini seçeceğine birlikte karar veriyoruz. Promosyon ürünlerinin dağıtılacağı kitlenin analizini yapıyoruz. Süreç programı çıkartıp müşterimizle beraber belli bir takvim çerçevesinde verdiğimiz hizmeti tamamlıyoruz” diye konuştu.
 
(İHA)