29 Nisan 2024 Pazartesi / 21 Sevval 1445

Turkcell Global Bilgi’ye ABD’den 3 ödül

Turkcell Global Bilgi ve Migros Grubu’nun, Migros Facebook sayfası için hazırladığı ‘Migros Hodri Meydan Facebook’ ve ‘Money Club Kart Facebook’ uygulamaları Amerika’da düzenlenen Interactive Media Awards organizasyonunda ‘Üstün Başarı’ ödülüne layık görüldü.

18 Aralık 2014 Perşembe 07:00 - Güncelleme:
Turkcell Global Bilgi’ye ABD’den 3 ödül

Turkcell Global Bilgi’nin aynı zamanda sosyal medya yönetimini yaptığı Migros’un Facebook sayfası için hazırlanan ‘Migros Hodri Meydan Facebook’ ve ‘Money Club Kart Facebook’ uygulamaları en önemli uluslararası web dizaynı ve inavosyon yarışmalarından biri olan Interactive Media Awards’ta ‘Üstün Başarı’ ödülüne layık görüldü. Turkcell Global Bilgi  ve Migros Grubu geçtiğimiz aylarda da ‘Kariyer RengiM Facebook Uygulaması’ ile de ‘Üstün Başarı’ ödülü almıştı. Böylece ‘Migros Facebook Sayfası’ için hazırlanan 5 farklı uygulama 2014’te toplam 5 ödüle ulaşmış oldu. Konuyla ilgili bir açıklamada bulunan Turkcell Global Bilgi Bilgi Teknolojileri Genel Müdür Yardımcısı Fahri Arkan “Sosyal medya yönetimi konusunda ortaya koyduğumuz yenilikçi uygulamalarla müşterilerimizin çalışmalarında farklılaşmasını sağlıyoruz. Birbirinden yaratıcı olan ve fayda sağlayan uygulamalarımız yurt dışında ve yurt içinde önemli ödüllerin sahibi oluyor. En son Migros’un Facebook sayfası için hazırlanan ‘Migros Hodri Meydan Facebook’ ve ‘Money Club Kart Facebook’ uygulamalarının en önemli uluslararası web dizaynı ve inavosyon yarışmalarından biri olan Interactive Media Awards’ta ‘Üstün Başarı’ ödülü elde etmesi bizler için hem çok motive edici hem de gurur verici oldu. Böylelikle bu sene Migros’un Facebook sayfası için ortaya koyduğumuz beş farklı uygulama ile beş ödül elde ederek önemli bir başarıya imza attık. Müşterilerimize sosyal medya yönetimi konusunda bugüne kadar sunduğumuz üstün hizmeti bundan sonra da değer yaratan projelerle sunmaya devam edeceğiz” dedi.

Sevgililer meydan okuyor

Sevgililer Günü için hazırlanan Migros’un Hodri Meydan Facebook uygulamasında sevgililer birbirlerine kimin kimi daha çok sevdiği üzerine meydan okuyor. Karşı taraf bu meydan okumayı kabul ettiği anda uygulama, her iki hesap sahibinin son bir yılda Facebook duvarında paylaştıkları içerikleri inceliyor. Sevgililerin birbirlerinin paylaşımlarının yüzde kaçını beğendiği ile ilgili bir sonuç çıkarılıyor. Bu sonuca göre de elde edilen yüzde kimin daha çok sevdiğini belgelemiş oluyor.